Obserwatorzy

wtorek, 10 kwietnia 2012

Wielkanoc 2012

Choć czas postanowień kojarzy nam się raczej z rozpoczęciem nowego roku, ja przeglądając mój blog natknęłam się na datę utworzenia. 
To już rok!!! Czas zacząć działać :) Pierwsze koty za płoty a raczej kurki hihi.

Moja szydełkowa dekoracja na święta oraz prezenty decoupage od Pani Ewy z blogu przytulny dom.

 Jestem zachwycona, dziękuję pani Ewo :)

 

NA ZAJĄCZKA

W moich stronach zajączek wielkanocny przynosi dzieciom słodycze. Ja też coś dostałam, tym razem prezent od Danusi "Babusiowe robótki". Karczoszki, podziwiam, sama nie umiem :) Szydełkowe ozdoby zrobiłam według wzorów podesłanych przez Danusię.
 Danusiu, jeszcze raz dziękuję!!!
A to moje dzieło, prezent od zajączka ;) dla córki 
 

Na oknie...

... i za oknem

 

 

 

6 komentarzy:

  1. Pani Halszko witam najserdeczniej w blogowym swiecie. Mam nadzieję, że mimo ogromu pracy będzie Pani tutaj częsciej.. czego SOBIe zycze :)) Zazdroski przesliczne.... kurki tzn. kurka i kogutek mnie urzekły..... Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. no i doczekałyśmy się! Witamy! Piękne zazdrostki i te kurkowo-kogucikowe i te półkoliste.
    Blog sie udał wspaniale. To zdjęcie lesnej drogi we mgle jest przepiekne, to Pani okolica?

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko! - witaj w blogowym światku.
    Brawo, a mówiłam, że sobie poradzisz.
    Podziwiam zazdroski i Twoje ozdóbki. Super.
    Tylko pamiętaj, dawaj często zdjęcia. Muszę wreszcie poznać Twoją okolicę, ... bo droga już jest i trzeba zobaczyć dokąd prowadzi.
    Serdecznie pozdrawiam, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe komentarze i słowa uznania bo tak trudno było mi wejść w ten blogowy świat.Myślę ,że teraz będzie tylko lepiej.Droga do mnie tak wyglada ale zdjęcie jest skopiowane z tapety mojego komputera-przy okazji wstawię moje zdjęcia (gdzieś się zapodziały)pozdrawiam

      Usuń
  4. Witam Świetny pomysł na zazdrostki super super...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Firaneczki z kogutkiem i kurką podbiły moje serce :)))) Przepięknie jest u Ciebie na święta :)

    OdpowiedzUsuń