Obserwatorzy

niedziela, 19 lipca 2015

NOWY DOMOWNIK , NA PODWÓRKU I RÓŻE

Czas tak szybko płynie . Jakieś lenistwo mnie ogarnęło ale są wakacje.Słoneczko grzeje niemiłosiernie więc robię tylko to co musi być zrobione.
Mamy nowego zwierzaczka, którego przyniosła do domu moja wnuczka Hania. Przy każdej wizycie w sklepie zoologicznym  po karmę dla króliczka i rybek Hania zachwycała się koszatniczką. Rodzice nie wyrazili zgody na zakup więc tak bajerowała panią , że ta po kilku wizytach dała jej w prezencie to małe stworzonko.




                                 Oto MIMI. Bardzo urocze stworzonko.








W czasie upałów na podwórku każdy szuka trochę cienia i ochłody. Nasz króliczek tak wypoczywa.



Gąska skorzystała z brodzika bo Hania właśnie poszła na obiadek.




                                         FILONEK


Po kąpieli w cieniu drzewa odpoczywają kaczuszki bieguski i gąski.




                                 BELA jak zwykle czujnie obserwuje całe podwórko.


Perełka na ławeczce bardzo smutna bo wnuki z rodzicami nad morzem.Zwiała mi już dwa razy aż do szosy na parking.Przy obroży ma przypięty breloczek z numerem telefonu i imieniem. Nie wierzyłam ,że ktoś może zadzwonić a nawet przywieź psa do domu. Perełka leży w trawie na parkingu i jak tylko podjedzie jakiś samochód to zaraz wskakuje do niego i za nic w świecie nie chce wyjść.Zmusza tym sposobem podróżujących do wykonania telefonu. Nieprawdopodobne ale są jeszcze wrażliwi ludzie. Perełka teraz wychodzi tylko na smyczy




                                Pan perlik czekający na perliczkę, która siedzi na jajkach.



Moje róże w tym roku pięknie kwitną.























Dziękuję za odwiedziny bukowego lasu a wszystkim urlopowiczom życzę wymarzonej pogody. Trochę tak w skrócie ale obowiązki wzywają, ja nie mam wakacji.

38 komentarzy:

  1. Ale u Was jest wesoło; tyle miłych zwierzątek.
    Życzę miłej i owocnej pracy i jak najwięcej chwil na odpoczynek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to spryciula z tej Waszej Hani! Da sobie dziewczyna rade w zyciu! :)))
    Nie jestem pewna, czy te zwierzatka nie powinny miec towarzyszy? Bo to chyba zwierzaki stadne. Chyba Haneczka musi wyprosic kolezanke dla Mimi. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ciekawe towarzystwo:) i piękne róże:) buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Halszko!
    Zastanawiam się czy Wasza Perełka nie została wyrzucona właśnie na parkingu. Potem powędrowała w las i tam została znaleziona. Teraz może sobie o tym przypomniała.
    A co do Twojej Hani, zuch dziewczyna. Na 100 % wyrośnie z niej wspaniały, bardzo czuły człowiek.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprytna jest Twoja Hania. Osiągnęła cel i mam nadzieję, że Rodzice nie mieli o to do niej pretensji. Ona musi bardzo kochać zwierzęta. Dobrze, że Perełka jest teraz wyprowadzana tylko na smyczy, tak jest bezpiecznie dla nie do powrotu wnuków z wakacji. Masz się czym opiekować, oj masz :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i ciekawe towarzystwo :) Wszyscy męczymy się w tym upale, zwierzaczki także. Moje kury ożywają dopiero wieczorami więc chyba nie mają "kurzej ślepoty" :) Róże cudne - widać kochasz kwiaty i masz do nich wiele serca

    OdpowiedzUsuń
  7. milutko i sielsko u ciebie...tylko wypoczywać..... choć ty pewnie masz pełne ręce roboty....
    serdeczności :)
    leptir
    http://leptir-visanna7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Halszko... uroczy króliczek... też kiedyś miałam, nazywał się Max ...
    ogród zachwyca swoimi kolorami
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Róże w tym roku dorodne. Widzę, że masz dużo różnych odmian. Koszatniczka niesamowita, na pewno dobrze się zadomowi w Bukowym Lesie:))) Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tu zaglądać,czuję się wtedy taka spokojna....Opowiadaj Halszko...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ tych zwierzątek U Was. Róże cudne...Moje wymarzły...

    OdpowiedzUsuń
  12. Halszko ja zmieniłam adres na
    http://leptir-visanna7.blogspot.com/
    i pewnie dlatego ci sie wyswietla że blog został zlikwidowany, ale musiałam to uczynic ...
    serdeczności zasyłam :)
    leptir
    http://leptir-visanna7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale u Ciebie Klimat sympatyczny! Na pewno masz wesoło;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny ten nowy domownik, a reszta zwierzatek tez jest super,psinka jest kochana, pomizjaj ja ode mnie,buziaki,ania

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajnie u Ciebie, róże super kwitna, tak ,upały zmuszaja do tego aby zrobić co trzeba ale zwierzątkom tego się nie wytłumaczy, one muszą dostać swoje,

    OdpowiedzUsuń
  16. Halszko sielskie życie prowadzisz :) Zauroczyłam się panem perlikiem, tak dostojnie wygląda :) Widać, ze wszystkie zwierzaki przytulają się do zimnego. U nas w nocy była burza i padało, teraz jest fajnie chłodno :)
    A swoją pracę uwielbiam, mam dużo wolnego, bo pracuję w systemie dwu zmianowym, dzięki czemu mam czas na swoje pasje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowy domownik jest zachwycający. Wszyscy szukamy cienia podczas upalnych dni , króliczek przyjął fajną pozycję Piękne masz róże , czekamy kiedy nasze będą miały tak piękne kwiaty i w dużej ilości jak Twoje Pozdrawiam Halszko serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękny zwierzyniec - a i róże cudne. Upał doskwiera wszystkim. Ale można przetrwać, a ja w zeszły weekend wywoziłam obornik ! W upale.:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że nie masz czasu na nudę :) Fajny zwierzyniec! Upały nie tylko nam dają się we znaki. Dobry rok na róże, pięknie kwitną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny zwierzyniec, :-)
    Króliczka to nigdy nie miałam....

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż się wzruszyłam Perełką. jeju, jak dobrze, że ma tę obrożę, pewnie by pomyśleli, że ktoś ją porzucił na drodze... Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  22. Biedne te zwierzątka w taki upal,masz ich trochę ale jak to miło,gdy wszystkie przybiegają Ci na powitanie.róże i u mnie w tym roku śliczne,chyba te upały im służą

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie zawsze gwarno i ciekawie :)) Kochane zwierzaki, czym byłby nasz świat bez nich ... Serdeczności posyłam i głaski :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ileż to stworzeń masz w swym otoczeniu, pięknie i wesoło u Ciebie Halszko :)
    Dziękuje za głos i ... proszę o więcej :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle żywych stworzeń u Ciebie, aż miło patrzeć :)
    Smutno wygląda tylko Perełka... tęskni na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z prawdziwą przyjemnością oglądam zawsze relację z Twojego podwórka, cudownie jest ...
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie fantastyczne zdjęcia, zwierzaczki pięknie pozują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, dziekuje za komentarz, czy wszystko w porzadku, tak malo piszesz postow,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj, dziekuje za komentarz, czy wszystko w porzadku, tak malo piszesz postow,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam czytac twoje posty bo zwierzeta maja u ciebie raj-to jest ich raj na ziemi dzieki dobrym i wrazliwym ludziom:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Mimi!!! Jakie slodkie zwierzatko. Co najsmieszniejsze moj kocur tak ma na imie ;) Pozdrawiam serdecznie wlascicielke i glaszcze caly zwierzyniec :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny zwierzyniec!!! Pięknie masz u siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie u Ciebie!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie zamieszkały 4 perliczki. Bardzo fajne ptaki;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzień dobry we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. marzą mi się takie siodłate gąski u Naszej Babci...
    cudne są

    a bialych perliczek nie znam!
    czy te tez takie "wrzaskliwe" jak te siwe?

    OdpowiedzUsuń