Obserwatorzy

sobota, 18 maja 2013

MAJOWE FASCYNACJE FRANKA

Na początku maja mój wnuczek Franek przystąpił do I Komunii Św.Było dużo gości i dużo ciekawych prezentów.Największą radość Frankowi sprawił mini laptok oraz aparat fotograficzny.Każdą wolną chwilkę biega z aparatem i pstryka zdjęcia  bym mogła je wstawić na blog.Wybrałam kilka by pochwalić się i zrobić frajdę Wnukowi.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dziękuję Wszystkim za tyle ciepłych słów w komentarzach pod ostatnim postem.Każdy komentarz to wielka radość dla mnie bo wiem że jesteście  i wspieracie mnie w tym trudnym okresie .Staram się nie poddawać , chociaż wszelkie proste prace czasami tak trudno wykonać.
Bardzo dziękuję
Joanie    -   Mix Robótkowy    i    Sylwi -    Moje Wyroby  za przecudne prezenty.(zdjęć brak bo wnuczka Hania przywłaszczyła sobie śliczny kołnierzyk szydełkowy a córka kolczyki)
Joasi          blog MarAsiowa Ostoja  
      Basi           blog Basia w krainie robótek
Danusi       blog Babusiowe Robótki
Ilonie         blog Moja mała zagroda
za przemiłe rozmowy i sms oraz cierpliwe słuchanie moich żalów i trosk.
 
Witam serdecznie nowych gości w Bukowym lesie.
                 
 
                             .
 
 
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


31 komentarzy:

  1. Halszko, witam Cię bardzo serdecznie!
    Pierwsza św. Komunia to dla każdego wielkie przeżycie. Tym bardziej dla dziecka.
    Twój Wnuczek otrzymał piękne prezenty.Jak widać jest z nich bardzo zadowolony...Trudno uwierzyć, że zdjęcia robił 9-letni chłopiec. Są świetne.
    Pierwsze zdjęcie jest wspaniałe...
    Przesyłam dla Ciebie i Twojej Rodzinki wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecie z kurkami jest przesliczne. Żdolne dziecko rośnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Ciebie bardzo wiosennie.Miło i przytulnie i bardzo pomysłowo tutaj-podoba mi się więc zostaję i rozgoszczę się na dłużej.Fantastyczne zdjęcia.Super.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. zdolny ten twój wnusio, całkiem fajne zdjęcia zrobił.....czyli prezent udany:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj odkryłam tego bloga i przeczytałam po kolei każdy wpis. Jestem pod wrażeniem zarówno wpisów jak i siły.
    Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za pozytywność każdego kolejnego dnia.
    Bloga dodałam do obserwowanych, więc teraz już będę tutaj wpadać regularnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładne i udane zdjęcia zrobił Twój wnuczek. A Ty się trzymaj i usprawniaj. Ja po złamanym kręgosłupie zasuwam w ogrodzie, ile wlezie. Po prostu starałam się usprawniać. Tobie też się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyszły zdjęcia masz ładne kurki i kwiatki ale nie mogę się napatrzeć na te piękne krzewy pod domem:)) pięknie wyglądają :))) najlepsze życzenia dla Was pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Oko to ma ten twój wnuk :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia dla Franka. Zdjęcia ekstra, szczególnie kwiat bergeni wygląda jak jakiś egzotyk. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. juz sie nie moglam doczekac nowego postu, jak dobrze,ze jestes:) zdjęcia takie cieplutkie, az milo popatrzec na te roslinki i zwierzaczki. Duzo zdrowka zycze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły fotograf rośnie! Kwiaty serduszka wyglądają przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rośnie fotograf zdęcia piękne....piękne zwierzaki ...lubię tu zaglądac pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A cóż to za krzew, który tak kwitnie na żółto?
    Piękne zdjęcia, bardzo trafiony prezent widać:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Jak widać prezent wnuka trafiony w 10-tkę.Zdolny! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia! nie pierwszy raz tu piszę, że masz bardzo zdolne wnuczęta, całkiem jak babcia :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Halszko, pogratuluj Frankowi zdjęć. Cieszę się bardzo, że dajesz sobie radę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Halszko :)Piekne zdjęcia zrobił Twój wnusio Franek. Możesz mu pogratulowac :) Halszko ja wierzę w Ciebie, że dasz sobie rade tylko zdaję sobie sprawe jak to czasem jest ciężko wykonywać chociażby proste prace ponad swoje siły. Jestem całym sercem z Toba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Franka! Zdjęcia piękne, oby rozwijał pasję :-)
    Mam nadzieję, że Twój nastrój i kondycja troszkę lepiej. Trzymam kciuki :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie kurek i serduszek są urocze.Zdolny jest wnuczek. Myślę i wierzę, że już lepiej się czujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze Cię czytać. Zdrowia dla Ciebie i błogosławieństwa na dalszą drogę dla Franusia. Zdolnego masz wnuczka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że jesteś. Franek robi piękne zdjęcia i Twój Bukowy Las to piękne miejsce.Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. A takie zdjęcia to nie tylko radość dla wnuczka, ale i dla mnie, bo jako wygnaniec na zimnej Północy jeszcze nie oglądam tak pięknej zieleni. Moc uścisków z Finlandii!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aparat, jak widać, to super prezent! Wnusio robi cudowne zdjęcia a mnie zachwyciło pierwsze z kurkami:) Gratuluję takiego zdolnego WNUSIA:)
    Halszko, mam nadzieję, że już czujesz się zdecydowanie lepiej i niedługo będzie całkiem dobrze:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wnuczek świetnie sobie poradził. Podoba mi sie zdjęcie z kozą i pieskiem - wyglądają jakby pilnowały domu :)Mam nadzieję, że choć to długo trwa powoli odzyskujesz sprawność.
    Pomodlę się za Twój powrót do zdrowia.

    pozdrawaim serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia:) To z kurkami jest cudne! Gratuluję młodemu fotografowi pierwszej udanej sesji:) Halszko Tobie życzę duuuużo zdrówka i pogody ducha:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam! dawno mnie mnie nie było u Ciebie, tez mialam kłopoty. Rozumiem Twoja niecierpliwość związaną z ograniczeniami z powodu choroby. Mam nadzieję, że choroba wkrótce minie i znowu będziesz sie cieszyła pełnią życia, czego zyczę Ci z całego serca. Tak myślę, że na szczęście masz piękne hobby, które może chociaż troche pomaga Ci znosić cierpia spowodowane chorobą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne obrazy przyrody naszej prześlicznej, dużo zdrówka , a zdjęcie kozy i psa wymiata pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale tu ładnie.
    Jak tak nędzna pogoda dalej się utrzyma to zacznę zamiast buszować na grządkach, raczej na twoim blogu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj,
    lubie Twoj blog, zycze Ci duzo zdrowia, masz piekny blog, kolorowy,
    wszystkiego najlepszego.
    ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudne te kurki na zdjęciu , takie fajne stadko...
    A wszystkie pozostałe zdjęcia
    jak na takiego młodego fotografa są extra :-)
    Zdrowia życzę i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia :) choć na chwilę chciała bym się tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń