Obserwatorzy

piątek, 29 lipca 2016

WAKACJE

Dzień za dniem ucieka i już lipiec się kończy.Połowa wakacji za nami Wnuki z rodzicami nad morzem , więc z bukowym lesie cisza i też wakacyjnie.
Ogoniaste przesypiają większość dnia .

                               FILONEK,







BELA



PEREŁKA







                              PIERZASTE

Gąski i kaczki pięknie pozują.





Pan jndyk puszy się



a kurki w trawie buszują




Trochę kwiatków i moje cudne róże
















Trochę zaniedbałam mojego bloga ale też zrobiłam sobie wakacje.Mam nadzieję ,że jeszcze do mnie wpadniecie na chwilkę.
 
Wszystkim Wam życzę wymarzonej pogody i wspaniałych wakacji.

42 komentarze:

  1. Halutka, a nie boisz sie tak sama, samiusienka w srodku lasu? Masz co prawda dwa brytany obok, szczegolnie Perelka budzi strach i respekt, ale chyba smutno tak...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne te róże! :) Ja bym mogła siedzieć sama w środku lasu. Naprawdę. Obecność ludzi mnie przytłacza na dłuższą metę. Ładuję baterie sama, w otoczeniu zwierząt i przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wakacje i odpoczywaj ze swoimi wszystkimi cudnymi zwierzakami i ptakami oraz wśród kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka sielska cisza też jest wspaniała, zazdroszczę troche kota, bo ja nie mam , bo pies....ostatnio zagryzł w naszym ogrodzie malucha.... nie wiem jak tam sie dostał ....a sąsiadka hoduje po 5-6 sztuk i to kotki :(
    piórowate śliczne no ale to wszystko kosztuje pracy....
    usciski Halszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ one mają dobrze te ogoniaste i pierzaste...
    nigdzie nie muszą wyjeżdżać na wakacje :-)))
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia tylko zazdrościć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko ! Pierzaste masz fajnie kolorowe - Róże są niesamowicie piękne , moje niestety chorują i żadne opryski nie pomagają - reszta zwierzyńca to same słodziaki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadniemy,wpadniemy:) Fantastycznie pokazałaś ogoniaste i pierzaste:) A róże-cudowne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Halszko
    pełna parą korzystaj z wakacji.
    Twoje róże są zjawiskowe a pierzaste przecudne.
    Moje serce zdobyła perełka i Bela. Kocham psiaki. To takie cudne stworzenia.
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Halszko, piękne róże, te kolory. A zwierzyniec przecudowny, szczególnie leżąca Perełka z rozrzuconymi uszami. Odpoczywać w takim miejscu to jak być w raju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Halszko, i ja zaniedbałam, ale tak jak mówisz - są wakacje ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas letni szybko umyka. Trzeba nam chyba trochę brać przykład z kociaków- zwolnić i leniwiej spędzać czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szcześliwe Twoje zwierzaczki,a mój kotek odszedł...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale.zwierzatka,pozdrawiam.cieplo.i.sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Halciu... oczywiście, że jestem...
    a wiesz ostatnio tak sobie myślałam... widzę Twoje wpisy u innych ( u siebie też ) a na Twoim cisza :)
    to chyba dobrze, że w końcu odpoczniesz od rodzinki... czasami tak trzeba;
    radosne Twoje futrzasto-pierzaste
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio tez mniej na blogu, bo byłam w podróży u Wnucząt, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio tez mniej na blogu, bo byłam w podróży u Wnucząt, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Emanuje u Ciebie spokojem :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie jak zawsze. A koteczka, to Ci uprowadzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami potrzeba trochę odpocząć od bloga . Blog tez musi mieć wakacje haha... Piękny masz zwierzyniec , a Twoja żółta róża jest cudna. Miłego odpoczynku Halszko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. I ogród i te pierzaste masz cudne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne kociaki i psiaki,a ogród zachwyca ślicznymi kwiatami,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie - trochę "zaniedbałaś" , bo przegapiłam nowy wpis :) Ale czasem trzeba odpocząć. Pogodnej drugiej części wakacji życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak sobie zwierzaki słodko śpią ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne róże i zwierzaki.Sielsko jest u Ciebie, więc wypoczywaj, ale wkrótce wracaj . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znów się gdzieś zapodział mój post... fajny masz zwierzyniec, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj ślicznie tu u Ciebie, kwiaty przepiekne. Takie swoje miejsce na ziemi coś wspaniałego. Ślę buziole

    OdpowiedzUsuń
  28. Również bardzo lubię zwierzęta:) Mam trzy psy i dwa koty:) Potrafią być najlepszymi przyjaciółmi człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ zwierzaki mają sielskie życie u Ciebie :)
    Fajnie je wszystkie zobaczyć :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny ogród i kochane zwierzaki.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale.twoje.zwierzczki,czy.wszystko.jest.w.pozradku.nie.piszesz.ostatnio,jak.zdrowie.mysle.o.TOBIE,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Miło w połowie pazdziernika, gdy juz troche zimno, pospacerować w pięknym Bukowym Lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam : ) jak wygląda jesień w bukowym lesie?

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak długo Cię nie ma..co się dzieje,mam nadzieję,że choroba nie jest poważna.Ja jestem obecnie tu.anastazja

    OdpowiedzUsuń
  35. Pani Halszko, javtez zaglądam i zastanawiam sie : co sie dzieje?
    Serdcznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. super zdjęcia... <3 filonek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne zdjęcia. Uwielbiam takie klimaty. Najlepeiej się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń