Obserwatorzy

piątek, 29 lipca 2016

WAKACJE

Dzień za dniem ucieka i już lipiec się kończy.Połowa wakacji za nami Wnuki z rodzicami nad morzem , więc z bukowym lesie cisza i też wakacyjnie.
Ogoniaste przesypiają większość dnia .

                               FILONEK,







BELA



PEREŁKA







                              PIERZASTE

Gąski i kaczki pięknie pozują.





Pan jndyk puszy się



a kurki w trawie buszują




Trochę kwiatków i moje cudne róże
















Trochę zaniedbałam mojego bloga ale też zrobiłam sobie wakacje.Mam nadzieję ,że jeszcze do mnie wpadniecie na chwilkę.
 
Wszystkim Wam życzę wymarzonej pogody i wspaniałych wakacji.

43 komentarze:

  1. Halutka, a nie boisz sie tak sama, samiusienka w srodku lasu? Masz co prawda dwa brytany obok, szczegolnie Perelka budzi strach i respekt, ale chyba smutno tak...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne te róże! :) Ja bym mogła siedzieć sama w środku lasu. Naprawdę. Obecność ludzi mnie przytłacza na dłuższą metę. Ładuję baterie sama, w otoczeniu zwierząt i przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wakacje i odpoczywaj ze swoimi wszystkimi cudnymi zwierzakami i ptakami oraz wśród kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka sielska cisza też jest wspaniała, zazdroszczę troche kota, bo ja nie mam , bo pies....ostatnio zagryzł w naszym ogrodzie malucha.... nie wiem jak tam sie dostał ....a sąsiadka hoduje po 5-6 sztuk i to kotki :(
    piórowate śliczne no ale to wszystko kosztuje pracy....
    usciski Halszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ one mają dobrze te ogoniaste i pierzaste...
    nigdzie nie muszą wyjeżdżać na wakacje :-)))
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia tylko zazdrościć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko ! Pierzaste masz fajnie kolorowe - Róże są niesamowicie piękne , moje niestety chorują i żadne opryski nie pomagają - reszta zwierzyńca to same słodziaki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadniemy,wpadniemy:) Fantastycznie pokazałaś ogoniaste i pierzaste:) A róże-cudowne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Halszko
    pełna parą korzystaj z wakacji.
    Twoje róże są zjawiskowe a pierzaste przecudne.
    Moje serce zdobyła perełka i Bela. Kocham psiaki. To takie cudne stworzenia.
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Halszko, piękne róże, te kolory. A zwierzyniec przecudowny, szczególnie leżąca Perełka z rozrzuconymi uszami. Odpoczywać w takim miejscu to jak być w raju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Halszko, i ja zaniedbałam, ale tak jak mówisz - są wakacje ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas letni szybko umyka. Trzeba nam chyba trochę brać przykład z kociaków- zwolnić i leniwiej spędzać czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szcześliwe Twoje zwierzaczki,a mój kotek odszedł...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale.zwierzatka,pozdrawiam.cieplo.i.sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Halciu... oczywiście, że jestem...
    a wiesz ostatnio tak sobie myślałam... widzę Twoje wpisy u innych ( u siebie też ) a na Twoim cisza :)
    to chyba dobrze, że w końcu odpoczniesz od rodzinki... czasami tak trzeba;
    radosne Twoje futrzasto-pierzaste
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio tez mniej na blogu, bo byłam w podróży u Wnucząt, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio tez mniej na blogu, bo byłam w podróży u Wnucząt, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie u Ciebie jak zawsze. A koteczka, to Ci uprowadzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami potrzeba trochę odpocząć od bloga . Blog tez musi mieć wakacje haha... Piękny masz zwierzyniec , a Twoja żółta róża jest cudna. Miłego odpoczynku Halszko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. I ogród i te pierzaste masz cudne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne kociaki i psiaki,a ogród zachwyca ślicznymi kwiatami,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie - trochę "zaniedbałaś" , bo przegapiłam nowy wpis :) Ale czasem trzeba odpocząć. Pogodnej drugiej części wakacji życzę

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak sobie zwierzaki słodko śpią ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne róże i zwierzaki.Sielsko jest u Ciebie, więc wypoczywaj, ale wkrótce wracaj . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znów się gdzieś zapodział mój post... fajny masz zwierzyniec, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ślicznie tu u Ciebie, kwiaty przepiekne. Takie swoje miejsce na ziemi coś wspaniałego. Ślę buziole

    OdpowiedzUsuń
  27. Również bardzo lubię zwierzęta:) Mam trzy psy i dwa koty:) Potrafią być najlepszymi przyjaciółmi człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ zwierzaki mają sielskie życie u Ciebie :)
    Fajnie je wszystkie zobaczyć :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ogród i kochane zwierzaki.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale.twoje.zwierzczki,czy.wszystko.jest.w.pozradku.nie.piszesz.ostatnio,jak.zdrowie.mysle.o.TOBIE,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Miło w połowie pazdziernika, gdy juz troche zimno, pospacerować w pięknym Bukowym Lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam : ) jak wygląda jesień w bukowym lesie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak długo Cię nie ma..co się dzieje,mam nadzieję,że choroba nie jest poważna.Ja jestem obecnie tu.anastazja

    OdpowiedzUsuń
  34. Pani Halszko, javtez zaglądam i zastanawiam sie : co sie dzieje?
    Serdcznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. super zdjęcia... <3 filonek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne zdjęcia. Uwielbiam takie klimaty. Najlepeiej się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  37. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń