Obserwatorzy

niedziela, 18 czerwca 2017

KURCZAKI i KWIATY


 Czy jeszcze ktoś o mnie pamięta ?
W bukowym lesie dużo się dzieje tylko ja zawiesiłam się i brak mi weny twórczej.Nie będę pisać dlaczego tak jest , nie mam ochoty na nic , robię to co muszę i na tym koniec.

Mam małe kurczaki i dwie kwoki się nimi opiekują. Przez 21 dni zgodnie siedziały na jajkach a teraz razem prowadzają po podwórku .


Oto dwie mamy silki.Kurczaczków było siedem 6 białych i jeden czarny.Jeden biały kurczak został stratowany przez Perełkę , która wpadła między kwoki.





 Oto sprawczyni. Kwoki ją pogoniły przez pół podwórka ale kurczak nie przeżył .

 Mój ogród w czerwcu zachwyca kolorami.
















Słoneczne psy.




Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze , które zawsze sprawiają mi wielką radość.

38 komentarzy:

  1. Urocze moherowe bereciki maja na lebkach silkowe kurczaczki. Pewnie Perelka wcale nie chciala zrobic nikomu krzywdy, jej zywiolowosc doprowadzila do tragedii. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, od kwiatów wzroku nie mogę oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Halinko, nie mogę się napatrzeć na te ciekawe kurki, u nas niespotykane. Szkoda, że nie mam gdzie, bo chętnie bym sobie je kupiła. No cóż, starcie ciekawskiego psiaka z kurczakiem, musiało się tak skończyć. Kwiaty ślicznie kwitną, a zainteresowały mnie te stołki, one są metalowe? Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny masz ogród. Jest w nim mnóstwo kolorowych kwiatów. Kurczaki i inne zwierzątka powodują, że jest u Ciebie bardzo swojsko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po między pomarańczowymi różami a psiną są niebieskawe kwiaty co to za nazwa?
    Bardzo się cieszę, że napisałaś post, zawsze wyczekuję i wypatruję, lubię do Ciebie zaglądać :)
    Kurki rasowe, sama mam na nie zakusy ale nie jestem pewna czy nie za wrażliwe są, bo u mnie tylko drewniany kurnik niby ocieplony papą i styropianem ale... miałam kiedyś jakieś białe, rasowe i miały ciężko, w końcu się pochorowały.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko
      podejrzewam, że jest to róża parkowa. Może się mylę, jestem ciekawa Halszki zdania.
      Mnie zachwycił jej kolor.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Wreszcie dałaś znać, że wszystko ok:) Podobają mi się wszystkie kwiaty a Ori faktycznie jest podpasiony:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam i ja 😊 Cudne te kurczaki i jakie dostojne. Ogród piękny - podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Można jednym słowem - wspaniale. Ogród mnie zachwycił barwami, jednocześnie pomyślałam ile wymaga prac pielęgnacyjnych, żeby tak zachwycał. A zwierzyniec - super. Zadowolone miny psiaków, dumne kroki skrzydlatych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamięta. Pamięta. Cudny ogród, kury, psy. Świat u Ciebie wygląda tak sielsko...
    Odzywaj się częściej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczaki są śliczne i na pewno miło się patrzy na kwoki spacerujące z potomstwem. Śliczne kwiaty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ogród...lubię takie właśnie...
    Biedny kurczak.
    Czy te małe kurczaki będą miały takie czuby jak te duże ??
    Piękne te kury :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedny kurczaczek. :(

    Ogród jest śliczny, tyle pięknych kwiatów, zwierzątek. Naprawdę pięknie.

    Miłego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesz sie,ze piszesz,biedny kurczaczek i nie dobra PERELKA,to ja ania z Przygod z drutami.Nie moge zalogowac sie na moje konto,jestem w slonecznej Italii,blisko Rzymu,przesylam gorace pzdrawienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupowałaś może tę różę? Jak tak to możesz podać mi źródło? Bardzo bym chciała taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Halinko przepiękny masz ogród,ale ja podziwiam Twoje pieski:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Halszko
    cieszę się, że jesteś już z nami. Tęskniłam za Tobą i relacjami z ogrodu. Byłam ciekawa co słychać u Twoich zwierzaków.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja cały czas o Tobie Halszko pamiętam . Lubię zaglądać do Twojego małego gospodarstwa w Bukowym Lesie. Piękne kurczaczki . Dużo masz kwiatów . Przyjemnie jak teraz wszystko rozkwita. Twoje psiaki są cudne , a jamniczka najpiękniejsza. Ja również często nie mam weny i do napisania przymierzam się długo , nie jesteś sama. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny letni ogród. O! Merlin doczekała sie kurcząt! piękne te Twoje kurki! Pisz częściej co tam w Bukowym słychać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ładne kurczaczki . wyrosną z nich piękne kurki :-).Nie poddawaj się i czekaj na wenę . Na pewno przyjdzie czego Tobie życzę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam i serdecznie pozdrawiam. Polubiłam zaglądać do Ciebie, życzę powrotu dobrego samopoczucia i przypływu dobrej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak zajrzałam , zostawiam uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ pamiętamy i chętnie odwiedzamy :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle pięknych kwiatów na zdjęciach,wspaniałe puchate kurki,taką białą mam w swym kurniku ,dumnie paraduje po obejściu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny Twój ogród ,Halszko.przyjemnie posiedzieć i podumać w takich nastrojach.I te pieski..takie grzeczne.pozdrawiam cię serdecznie.Chociaż od czasu do czasu ,ale pisz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajniutkie są te kurki, jeszcze takich nie widziałam, szkoda mi tego maleństwa ;/
    Piękny ogród, zachwyca kolorami :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Sileczki piękne. Może na następną wiosnę sobie sprawię te cuda :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Halciu... jestem i ja :) oczywiście ... zawsze pamietam o Tobie :)
    śliczne kurze damulki; ogród zachwyca kolorami ... tylko dlaczego humorku nie masz ?
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje.Ci.serdecznie.za.odwiedziny.i.za.komentarz,juz.jestem.w.Polsce.i.bede.czesciej.pisac.piekne.te.kureczki,swietne.psiaki.i.piekne.kolory.w.Twoim.ogrodzie,pozdrawiam.cieplo.i.dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  29. Halszko pisz częściej i częściej wklejaj takie cudne zdjęcia.A jak Twoje zdrówko ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj,dziekuje.za.odwiedziny.i.prosze.pokazuj.nam.swoj.cudowny.ogrod,brakuje.nam.tu.Ciebie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja Cie nie pamiętam, ale właśnie odkryłam. Cyba ze względu na nazwę twojego bloga. I nie żałuje. Tez mieszkam wśród lasów i też mam kilka psów. No i 7 kotów. Masz śliczne kurki, ciekawam jak im się dzisiaj wiedzie? Czy to zielononóżki?
    Pozdrawiam serdecznie i może pisz częściej?

    OdpowiedzUsuń
  32. pamiętam pamiętam zaglądałam tu kiedyś, teraz rzadziej, ale cieszę się,że tu trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj,jak.zdrowie,czy.wzystko.w.porzadku,pozdrawiam.ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Raj :) Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sileczki piękne. Może na następną wiosnę sobie sprawię te cuda :)

    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  36. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  37. https://masalasound.pl/rodzaje-chmur/

    OdpowiedzUsuń