Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2013

LEŚNA WRÓŻKA i KOTY

Wakacje dla moich Wnuków to dwa miesiące odpoczynku  od codziennych wyjazdów do szkoły , przedszkola  i późnych powrotów do domu. Hania uwielbia zabawy , pomaga przy karmieniu zwierzaków i bardzo lubi się przebierać.Potrafi co godzinę zmienić kreację . Najczęściej jest wróżką , która potrafi wyczarować wszystko.
 
Tak wygląda leśna wróżka


 
To wróżka ogrodowa.
 
 
 
 
Wróżka szykująca się  na bal
 
 
 
Wróżka przytulanka
 
 
Znajdzie czas by na huśtawce pofrunąć aż do nieba.
 
 
Potem biegiem na zasłużony odpoczynek.
 
 
Mała chwila relaksu .
 
 
A Franek - siłą oderwany od komputera jak zwykle zamyślony i rozmarzony ale to artystyczna dusza i przyziemne sprawy to nie dla niego.
Wnuki od wtorku wypoczywają nad morzem.
 
 
 
A ja skończyłam zazdroski.
 Kosztowały mnie dużo pracy ale jestem szczęśliwa że skończyłam.!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Życzę Wszystkim cudownych wakacji i urlopów oraz wymarzonej pogody.
Jeśli pragniecie ciszy i spokoju to zapraszam do odwiedzin domku w lesie.
 Bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze.
 

46 komentarzy:

  1. Widać że wnuki są Twoją radością. Zazdroski cudne. Takie cudeńka robi się na drutach czy szydełkiem? Dzięki za zaproszenie, widać że u Ciebie cienia pod dostatkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halciu... jakże pięknie u Ciebie ...
    jak wnuków nie ma ... znaczy się, że Ty też masz wypoczynek ;
    zazdrostki wspaniałe... i duże !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Halszko! Wnusia Hania śliczna czarodziejka na każdym zdjęciu , wnusio Franek rozmarzony komputerowiec.Jednym słowem fajne masz wnuki.
    Zazdroski przepiękne wiem doskonale ile pracy w nie włożyłaś ale najważniejsze że dobrnęłaś do końca.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Tobie wspaniałej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hania wyglada bardziej jak lesny chochlik, maly skrzat z ogromnymi pokladami energii. Istne perpetuum mobile!
    Juz bardziej Franio przypomina mala wrozke, jest wywazony i spokojny.
    A zazdrostka zachwycilam sie szczerze i trwam w nim, trwam... trwam...
    Sciskam, Halinko, odpoczywaj na ile mozesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Halszko!
    Z daleka widać, że Twoje wnuki są bardzo szczęśliwe. Hania jak to dziewczyna jest romantyczką przebierającą się za wróżki, księżniczki.
    Franek, to typ komputerowca.
    Masz Cudowne wnuki.
    A Twoje zazdrostki są prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnuki fajne, zazdrostki cudne ale podwórko z tymi kurami i drewnianym płotem po prostu mnie uwiodło...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroski cudowne! Dzieło sztuki, bardzo mi się podobają, no a wnuków już tradycyjnie zazdroszczę...

    :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdrostki są piękne :))) a wnuki wypoczną nad morzem od obowiązków pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że wnuki dają Ci wiele radości. A zazdrostki - piękne i widać, że bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Halinko, z zaproszenia niestety nie skorzystam, bo już jestem po urlopie.
    Wnuki szczęśliwe, niech korzystają ze swobody, bo wakacje już prawie na półmetku.
    Zazdrostki wspaniałe, pracochłonne ale śliczne.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna letnia Panienka.Piękne zdjęcia .a zazdroski wyjątkowe.Pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  12. Halszko, przepiękne zazdrostki... a ja właśnie wróciłam do domu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Halszko urocza ta Twoja wróżka lesno-ogrodowa, mam nadzieję, ze wypoczynek nad morzem uda im sie wyśmienicie i z cudowną pogodą. Takie zazdroski kupiłabym natychmiast, ale nigdzie nie zauważylam tak ładnych a sama podobnych talentow nie posiadam. Mam nadzieję, ze dla Ciebie ten wakacyjny czas bedzie premią za przebytą rekonwalescencje i dostarczy Ci energii na caly nastepny rok. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróżka magiczna wręcz, śliczne te Twoje wnuczęta :) ale kocie rękodzieło - jestem pod wrażeniem, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zazdroski, urocze wnuki. Wnuczka, to prawdziwe rusałka :) Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna Leśna Wróżka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Halszko kochana , jakie masz tam sielskie klimaty , wnuki udane , mam nadzieję , że masz z nimi pociechę i radość , zazdroski cudowne , jak zrobisz sklepik , to ja pierwsza w kolejce już stoję :)))
    Buziaki ślę , uściski mocne :))
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  18. Halszko - zazdrostki sa fantastyczne!! owszem, roboty duzo, ale wszystko , co piekne, wymaga czasu i cierpliwosci (zazwyczaj, bo jesli chodzi o nature to potrafi zaspokoic nasze potrzeby piekna w jeden sezon ;) a co to jest dla Natury!!).

    A dzieciaki-wnuki beda miec co wspominac z sentymentem jak dorosna i pojedyncze zapachy i widoki beda im przypominac TAKIE wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia wnuczków.To fajny czas, kiedy się je ma. To jeszcze przede mna. Zazdrostki z kotami cudne!

    PS. napisałam do Ciebie jakiś czas temu mail (chyba w czerwcu) ale nie wiem czy stary adres jest aktualny?

    Pozdrowienia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piekne zazdroski zrobiłaś Halszko, faktycznie musiałaś sie nad nimi napracować ale warto było:))
    Masz bardzo fajne wnuki:))

    OdpowiedzUsuń
  21. jak to pięknie że Hania bawi się we wróżki,to już zapomniane, dziewczyna ma fantazję,z kilku kwiatów zrobić kreację,mnie takie coś cieszy .A koty rewelacyjne, ale dłubaniny musiało być sporo,

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarująca jest Twoja "wróżka" i rozmarzony wnuczek. Zazdroski są prześliczne, ale pracy sporo musiałaś w nie włożyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Leśna wróżka jest ZJAWISKOWA :)))
    Zazdrostki mnie rozwaliły - podziwiam za kunszt!!
    I to na drutach robione, czy źle widzę na zdjęciach ?
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam zazdrostki! Przepięknie i starannie wykonane, a na dodatek z kotem!
    Wnuki masz wspaniałe, mam nadzieję, że jeszcze nie raz o nich napiszesz:)
    A cienisty bukowy las to coś w sam raz na te upały!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne Dzieciaki! Na pewno dużo energii wnoszą do Twojej oazy spokoju :-) a i im z pewnością to dobrze robi.
    Zazdrostki czarowne!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdrostki wyszły naprawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać, że wnuki mają szczęśliwe dzieciństwo:) Zazdrostki cudne:) podziwiam za wytrwałość przy ich dzierganiu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo się cieszę Halszko, że pojawiły się nowe posty. Wnioskuję, że masz się lepiej - chociażby fizycznie :))). Wierzę, że dzięki temu i psychicznie będzie coraz lepiej :)

    No i jestem pod wrażeniem Twojej całej menażerii z poprzednich wpisów. Kaczki, gąski - cudo! Napatrzeć się nie mogę :)

    Buziaki ślę, życząc przyjemnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdrostki piękne i z wesołym motywem:))
    Dzieciaczki spędzają z Tobą cudowne chwile. Nigdy tego nie zapomną. We wspomnieniach z mojego dzieciństwa nieodłącznym, przepięknym obrazkiem są wakacje u babci na wsi.....nie zapomnę tego..:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wakacje w takim miejscu z babcią to dla dzieci prawdziwy raj:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka ślliczna ta kwiatowa wrożka...piękne masz wnuki.A na widok Twoich zazdrostek poczułam nagła ochotę do zrobienia czegoś takiego.Ale stop.muszę najpierw skonczyc mój haft.
    Jak dobrze że sa wakacje i wnuki mogą trochę pobuszowac u babci...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz super wnuki - a koty zrobiłaś czarodziejskie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne zazdroski :)! A mała wróżka urocza :). Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Halszko, a nie chciałabyś może zrobić jednej zazdrostki z kotem, tylko w formie serwetki na sprzedaż? :) Bardzo chętnie bym coś takiego nabyła do pokoju Danielka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O Kochana te zazdroski to cudeńka. Napatrzeć się na nie nie mogę!
    REWELACJA!!!

    Wnuki masz wspaniałe:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Obłędne te kocie firanki;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne firaneczki .....bardzo bardzo piękne...wnuki mają raj tam u Ciebie...przepięknie tam u Ciebie z chęcią bym Cie odwiedziła , a syn by karmił kurki kaczuszki ...chyba by je przekarmił :) BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  38. WitajPani to ja z blogu Codzienne życie Agaty wróciłam do was na trochę bo tęsknię mocno.Pozdrawiam Ja pamiętam was nie wiem czy mnie pamiętaPani ale ja tak.

    OdpowiedzUsuń
  39. ale śliczne te kocie firanki;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Halszko, urocza ta Twoja mała leśna wróżka! A z Franka rośnie prawdziwy przystojniak :)

    Utrudziłaś się przy tych firaneczkach... ja to sobie wyobrażam!... ale są baaardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Leśna wróżka piękna,firanki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Halszko, Twój najnowszy post nie opublikował się.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. firaneczki są przecudne! w ogóle fajnie tu u Pani :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdrostki są piękne. Rozgoszczę się u Ciebie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń